ՀԵՌՈՒՍՏԱՑՈՒՅՑԻ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆԸ

Կարդում ենք «ՀԵՌՈՒՍՏԱՑՈՒՅՑԻ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆԸ»
Առաջադրանքներ․
1․ Թվարկիր պատմության հերոսներին։

Սինյոր Վերուչին,սինյորինա հաղորդավարուհին, ավազակ, ոստիկանության կոմիսար, Գեներալ Բոլոն, քաղցից ուժասպառ ինչ-որ մարդիկ, զորավարժություններից տանջված զինվորներ, ճառեր ասող քաղաքական գործիչներ, խցանումների մեջ մնացած վարորդներ, մարզիկներ, գործադուլ անող բանվորներ, նույնիսկ օդաչու
2․Պատմությունից դուրս գրիր քո հավանած երկխոսությունը․ Ովքե՞ր են․․․

– Մի խոսքով,- ասաց ավազակը,- դուք ինձ մի գավաթ գինի հյուրասիրելո՞ւ եք, թե՞ ոչ։
– Խնդրեմ,- պատասխանեց սինյոր Վերուչին,- անցե՛ք, նստե՛ք, տեղավորվե՛ք՝ ինչպես ձեր
տանը։ Ինձ համար արդեն պարզ է, որ ես այստեղ ոչ ոք եմ։ Սա ի՛մ տունն է, բայց ես այստեղ
տանտեր չեմ։ Դուռը փակ է, պատուհանները՝ նույնպես, բայց մարդիկ ազատ մտնում են տուն և
ինչ ուզում՝ անում են…

Ավազակը և Սինյոր Վերուչին
3․Այս հղումով կարդա պատմության երեք ավարտը․․․

4-․ Ավելացրու 4-րդը՝ քո ավարտը։

Շատ նեղացավ սինյոր Վերուչին նա այնքան էր հոգնել որ միայն ուզում էր քնել սակայն այս մարդիկ որ հավաքվել էին իր տանը նրան թույլ չէին տալիս,նա երկար մտածեց ,սկզբում մտածեց տանից դուրս գալ, բայց ոնց դուրս գա ու այս բոլոր օտար մարդկանց իր տանը թողի, մտածեց վռնտել սաղին ու վռնտեց բայց նրանք դուրս չէին գալիս ,իրեն ոչ ոք մտիկ չէր անում, նա հոււսահատ սնտեց բազմոցին ու մի րոպէ աչքերը փակեց որ հանգստանա, երբ աչքերը բացեց նա տեսավ որ իր սենյակում ու անկողնում է վազեց նստասենյակ որ տեսնի արդյօք տակավին այնտեղ ես այդ մարդիկ, բայց տեսավ որ մարդ չկա ու նոր հասկացավ որ այս բոլորը ուղակի երազ էր:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով