երրորդ ուսումնական շրջանի ամփոփում

1.Տեղադրիր քո ուսումնական բլոգի բնագիտության բաժնի հղումը։

Տարոն Հայրապետյանի մեդիատիրույթ

2.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկած ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ի՞նչ թեմաներ կուզենայիր լիներ, որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

Երրորդ ուսումնական շրջանում դժվար նյութ չկար ,իմ համար ամենահետաքրքիրը լույս և ձայն թեման էր: Կուզենայի ավելի շատ տիեզերքի մասին նյութեր լինեին:

3.Առանձնացրու այն նախագծերը, որին մասնակցել ես: Ո՞րն էր ավելի հաջողված քեզ համար, ինչու՞։

Մասնակցել եմ ուսումնական գարուն նախագծին,չրերի օգտակար հատկությունները նախագծին, զատկածեսը ընտանիքում և ամենամսյա ֆլեշմոբերին:

4. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։

Այո կարող եմ մաքուր պահել շուրջս, ջուրը խնայողությամբ օգտագործել,հողին բույսին վնասակար նյութեր չօգտագործել:

5. Քանի բնագիտական ֆլեշմոբի ես մասնակցել։

Մասնակցել եմ ամենամսյա ֆլեշմոբերին:

6. Ներկայացրու հետաքրքիր բնագիտական փորձ, կարող ես նկարահանել, տեղադրել բլոգում։

Իմ համար ամենահետաքրքիր փորձը եղել է:

Անհրաժեշտ նյութեր` պոլիէթիլենային տոպրակ, մի քանի մատիտ և ջուր։

Ընթացքը`
Տոպրակը կիսով չափ լցնում ենք ջրով, ինչից հետո ծակում ենք տոպրակը մատիտներով հենց այն մասից, որտեղ ջուր կա։ Մատիտները թողնում ենք անցքերի մեջ։ Ի՞նչ տեղի ունեցավ։

Ես արեցի այս փորձ ը սկզբում մտածեցի որ տոպրակը ծակվելու է այն էլ չեղավ: մատիտները որ թողեցի անցքի մեջ ջուրը չդատարկվեց:

7. 1-10 նիշով գնահատիր քո երրորդ ուսումնական շրջանը։

գնահատում եմ 8

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով